HİPOKAMPÜS

HİPOKAMPÜS SEMİNER

Hipokampüs'te Erasmus Plus semineri; Fethiye'de uluslararası işbirliği ve eğitim!<
Hipokampüs HİPOKAMPÜS SEMİNER - Hipokampüs Coworking Space Fethiye

HİPOKAMPÜS SEMİNER

Hipokampüs Coworking Space, inovatif gelişmelere hakim profesyonel eğitmenleriyle Fethiye'de yeni dünya düzeninin güncel uygulamalarını takip etmenize olanak sağlar. Dijital Pazarlama (e-Ticaret), Sosyal Medya Yönetimi, Pasif Gelir Kaynakları, Yönetici Becerileri, Girişimcilik Okulu gibi çeşitli konularda planlanan seminerlerimizle Fethiye iş dünyasına önemli katkılar sağlamakta ve danışmanlık hizmetleri sunmaktayız.

Seminerlerimizde inovasyonun önemini vurgulayarak, yeni trendlerin ve en iyi uygulamaların nasıl uygulanacağını ele alıyoruz. Eğitmenlerimiz, geniş tecrübeleri ve bilgileriyle katılımcılarına değerli içgörüler sunarak, iş dünyasında başarıya ulaşmalarına yardımcı oluyor. Seminerlerimiz, güncel konulara odaklanırken aynı zamanda pratik becerilerin geliştirilmesine ve işletme stratejilerinin uygulanmasına odaklanır.

Hipokampüs Coworking Space'in seminerleri, iş dünyasında uzmanlaşmak isteyenler, girişimciler ve yöneticiler için değerli bir fırsat sunar. Seminerlerimiz sayesinde işletme becerilerinizi geliştirebilir, yeni pazarlama stratejilerini öğrenebilir ve dijital dünyadaki güncel trendlere hakim olabilirsiniz. Aynı zamanda iş dünyasında deneyimli profesyonellerle ağ kurarak işbirlikleri ve fırsatlar yaratabilirsiniz.

Siz de Hipokampüs Coworking Space'in düzenlediği seminerlerle yeni dünya düzenindeki güncel uygulamalardan haberdar olmak ve iş dünyasında önemli bir adım atmak için bizimle iletişime geçin.

Dijital dünyadaki etkili tanıtım yollarını inceleyeceğiz. Dijital nedir? Pazarlama nedir? Dijital ekosistemde neler vardır? İnsanların dijital yaşam döngüsünü nasıl çözümleyebiliriz? Sorularının yanıtlarını da birlikte arayacağız.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Pazarlama’yı kariyer olarak seçenler
  • Dijital pazarlama, sosyal medya uzmanları / yöneticileri
  • Pazarlama ajansında çalışmak isteyenler
  • Kendi işini kuracaklar / kuranlar
  • İnternet üzerinden satış yapanlar

NEDEN DİJİTAL PAZARLAMA YÖNETİMİ?

Farkındaysanız günümüzde hemen herkes Facebook’a, Instagram’a yani sosyal medyaya reklam vermekten bahsediyor. Şimdi o kişilere dönüp şunu sorun. Dijital nedir? Cevap alamayacaksınız. Oysa ki bir ürün veya hizmetin pazarlama stratejisini oluşturmak istiyorsanız, yani o işi gerçekten yönetmek istiyorsanız bilmeniz gereken çok başka şeyler var. Dijital pazarlama yöneticisi olmak, her şeyden biraz bilmenizi gerektirir. İşte bu eğitimde tüm dijital pazarlama dünyasını birlikte inceleyeceğiz.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Bu eğitimde; dijital nedir, pazarlama nedir, dijital ekosistem nelerden oluşur, hangi pazarlama yöntemleri kullanılır, hangileri verimlidir bunları öğreneceksiniz. Dijital pazarlama ajansı nasıl yönetilir, hangi jargon kullanılır öğreneceksiniz. Çalışmalarınızı nasıl ölçümleyeceğinizi, nasıl raporlayıp değerlendireceğinizi… her şeyi bir yönetici koltuğundan izleyeceksiniz. Böylece şirketinizin pazarlama birimindeki yerinizi sağlamlaştıracak ya da kendi işinizi pazarlama konusunda fikirler edineceksiniz

 

A'dan Z'ye Dijital Pazarlama kursu ile web sitenize trafik çekmeyi, sosyal medyanızı ve reklamlarınızı yönetmeyi, marka dilinizi oluşturmayı ve temel SEO yapmayı uygulamalı olarak öğreneceksiniz.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Dijital pazarlamayı meslek olarak seçenler
  • Firmasını dijitalde büyütmek isteyenler
  • Kendi işini kuracaklar
  • Dijitalde işlerinin ne kadar doğru yapıldığını takip etmek isteyen firma sahipleri
  • İnternet üzerinden satış yapanlar ve yapmak isteyenler

NEDEN DİJİTAL PAZARLAMA?

Dijital ağların dünya genelinde hızla büyümesi, çeşitli meslek gruplarının ticaret hacmini sanal ortamlara taşımasına olanak sağlamıştır. Dünyanın en çok kazanan firmaları e-ticaret sayfaları olurken, müşteri ilişkileri yönetimi, online itibar yönetimi, mobil pazarlama ve e-marketing gibi birçok alanda insan kaynağı ihtiyacını da doğurmuştur. Sosyal medyanın etkin kullanımı şirketlerin büyüme hedeflerinin bir parçası olurken, çevrimiçi iletişimde müşteri memnuniyetini sağlayan firmaların en büyük destekçisi Sosyal Medya Uzmanları’dır. Sosyal medya ve dijital pazarlama bir kurum ve kuruluş tarafından etkin bir biçimde kullanıldığında; 

  • Çalışanlar ve üst düzey yöneticiler arasında bir etkileşim oluşturur,
  • Yazılı metin ve evrak yükünü azaltarak görsel iletişimi kuvvetlendirir,
  • Kurumun bütün personelini aynı hedef doğrultusunda yönlendirir,
  • Kurum ya da markanın çalışmaları hakkında anlık geribildirim almasını kolaylaştırır,
  • Kurum içi organizasyonun şeffaf ve tarafsız olmasını destekler.
  • Hedef kitlenizi belirler ve doğrudan satış imkanı yapmanıza olanak sağlar.
  • Marka bilinirliği oluşturarak e-marketing dünyasında size yeni iş olanakları ve fırsatları sunar.
  • Markanızı büyütür ve satışlarınızı lokal olmaktan küresel olmaya yönlendirir.

 

 

“Ben sahilde keyif yaparken birileri hesabıma sürekli para yatırıyor.” Bu cümleyi kurmanız çok zor değil ama yapılması gereken bir ön çalışma var. İşte bu eğitimde pasif gelir kavramını ve en az 10 kazanç yöntemini detaylı bir şekilde inceleyeceğiz.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Ek gelire ihtiyacı olanlar 
  • Ofis ve şirket bağını koparmak isteyenler
  • Çalışırken gezmek isteyenler
  • Bilgisayar kullanım yeteneklerine güvenenler
  • Girişimci ruha sahip olanlar

NEDEN PASİF GELİR KAYNAKLARI?

“Ben sahilde keyif yaparken birileri hesabıma sürekli para yatırıyor.” Pasif gelir kavramından anlaşılan bu. Aslında büyük oranda doğru. Sadece bunun için yapılması gereken kapsamlı bir ön çalışma var. İşte bu eğitimde pasif gelir kavramını ve en az 10 kazanç yöntemini detaylı bir şekilde inceleyeceğiz.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Dünyada pasif gelir elde etmek için neler yapıldığını ve bunların nasıl yapılacağını anlatacağız. Neler yapabileceğinizi gerçek pasif gelire sahip bir eğitmenden öğreneceksiniz. Hangi dijital ürünleri hangi yazılımlarla üreteceğinizi öğrendikten sonra bunları hangi sitelerde nasıl satabileceğinizi de göreceksiniz. Dünyanın en popüler ek gelir kapısını siz de aralamış olacaksınız.

 

 

Bu eğitimde küçük ve büyük şirketlerdeki gerçek yaşam koşulları ve hayatta kalma yöntemleri anlatılacak. Şirketin tüm departmanlarının işleyişi incelenecek. Kendinizi çok daha güçlü hissedecek ve kariyerinizde daha emin adımlar atabileceksiniz.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Çalışma hayatına yeni atılacaklar
  • Mevcut kariyerini geliştirmek isteyenler
  • İletişim yeteneklerini güçlendirmek isteyenler
  • Kendi işini kuracaklar / kuranlar
  • Üniversite öğrencileri

NEDEN İŞ’İN GERÇEĞİ?

İş hayatı ile eğitim hayatı arasında çok büyük bir uçurum oluşmuş durumda. Öğretilen teoriler ve pratik hayat arasındaki fark, çalışma hayatına giren her gencin zorlanmasına neden oluyor. Şirket içindeki yaşam, departmanlar, ikili ilişkiler, işleyiş, ayakta kalmak ve yükselebilmek için neler yapılması gerektiğine dair güncel bilgilere önceden sahip olanlar en avantajlılar olacak. Yani bu eğitimde sizlere “İş’in Gerçeği” anlatılacak.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Şirkete yeni girenler ne kadar eğitimli olurlarsa olsunlar acemi etiketinden uzun süre kurtulamazlar. Bu eğitimde sizlere en güncel ve en verimli iş hayatı tüyoları verilecek. İşinizi olduğu kadar insanları nasıl yönetebileceğiniz de anlatılacak. Karşılaşacağınız fırsatlar ve tehditler hakkında bilgi verilecek. Kendinizi hem güçlü hem de hazır hissedeceksiniz.

 

 

Daha çok ve daha mutlu müşterileriniz olsun istiyorsanız kullanıcı deneyimi dünyasına hemen adım atmalısınız. Bu eğitimde dijital kanallarınızın akıcı kullanılmasını sağlayacak içerik, tasarım ve akış ipuçlarını öğreneceksiniz.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Web sitesi / mobil uygulama tasarımı yapan kişiler
  • UX tasarımcıları
  • Yazılım geliştiriciler
  • Kendi işini kuracaklar / kuranlar
  • Ürün Yöneticileri

NEDEN KULLANICI DENEYİMİ?

Pandemi sonrası oluşan dijital tüketim çılgınlığı, dijital ürün ve hizmetlerin akıcı ve sorunsuz kullanılmasıyla ilgili büyük bir ihtiyaç doğurdu. Girdiğiniz web sitesinin, kullandığınız mobil uygulamanın sizi ne kadar iyi hissettirdiği düşündüğünüzden çok daha önemli hale geldi. Kendinizin ya da şirketinizin dijital kanallarının kullanıcı deneyimini geliştirebilirseniz daha çok satış, daha çok müşteri, daha çok paylaşım gibi hedeflerinize çok daha kolay ulaşabilirsiniz.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Düşündüğünüzden çok daha fazlasını. Dünyadaki en çok kabul gören UX yöntemlerini detaylı bir şekilde inceleyeceğiz. Nielsen Norman Group, 10 Usability Heuristics for User Interface Design ve Google UX metodolojilerini çalışacağız. Mobil uyumluluk sıkıntılarından bahsedip kullanılan UX araçlarını konuşacağız. Psikolojinin dijital dünyadaki muazzam etkilerini tartışacağız. Böylece ürettiğiniz/yönettiğiniz web sitesinin ve/veya mobil uygulamanın sorunlarını tespit edip en iyi hale getirmeyi öğreneceksiniz.

 

 

Size sunulan ürünler artık psikolojik efektler ve psikolojik ilkeler ışığında tasarlanıyor. Dijital dünyada insanları ikna etmenin yollarını öğrenmeniz için beynin dilini konuşmanız gerekiyor. Bu sihirli dili birlikte öğreniyoruz.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Psikolojiyi iş hayatında kullanmak isteyenler
  • Web sitesi / mobil uygulama tasarımı yapan kişiler
  • UX tasarımcıları
  • Kendi işini kuracaklar / kuranlar
  • İnternet üzerinden satış yapanlar

NEDEN DİJİTAL DÜNYADA PSİKOLOJİ?

İnsanın dahil olduğu her konu psikolojisinden etkilenir. Çünkü her ne adım atılıyor olursa olsun beyne danışılır ve beynin çalışma mekanizması da hemen her şeyi yönlendirir. Ekran başında oturan bir kişinin davranışlarının tamamını da davranış psikolojisiyle ifade etmek mümkündür. Çok zordur ama mümkündür.

İşte biz burada, ispatlanmış ve yaygın kabul gören davranış psikolojilerini ve psikolojik efektleri irdeleyerek özellikle dijital kanallardaki yansımalarını inceleyeceğiz. Karar mekanizmasının %95'inden sorumlu olan, 450 milyon yaşındaki eski beyin ile konuşmanın yollarını da anlatacağız.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Bir insanın bir şeyi neden yaptığını öğrendiğinizde onu tekrar yapmasını ya da yapmamasını sağlayabilirsiniz. Beynin dilini öğrendiğinizde kadın, erkek, yaşlı, genç, yerli, yabancı hemen herkesle etkili iletişim kurabilmenin gücünü de kazanırsınız. Bu eğitimde hem genel olarak psikolojik efektleri hem de bunu web sitesi, mobil uygulama gibi dijital tasarımlarınızda nasıl kullanabileceğinizi öğreneceksiniz. Neuromarketing’e hızlı bir bakış atıp psikolojiyle ilgili popüler kitapları da öğreneceksiniz.

Çok daha ilginci, sizi etkilemek için kullanılan yöntemleri de öğrenmiş olacaksınız.

 

 

Patrick Renvoise, Neuromarketing çalışmalarını "Müşterinizin beynindeki satın alma düğmesine basmak" olarak niteliyor. Çok doğru, çünkü bilinçaltına ulaşmayı bu yolla başarıyoruz. Karar verme mekanizması da orada gizli. Gelin inceleyelim.

KİMLER KATILABİLİR?

  • Pazarlama’yı kariyer olarak seçenler
  • Psikolojiyi iş hayatında kullanmak isteyenler
  • Kendi işini kuracaklar / kuranlar
  • Satış yapanlar
  • Görsel tasarım üzerine çalışanlar

NEDEN NEUROMARKETING -PATRICK RENVOICE METODOLOJİSİ ?

Bir insanın sorulara verdiği yanıtlar ile bilinçaltının verdiği yanıtlar arasında önemli farklar vardır. Neuromarketing, bilinçaltının kapılarını aralar ve insanın ne düşündüğünü ortaya çıkartır. Böylece bir ürün ya da hizmet sunarken bilinçaltına hitap etmenin gücünü elde edersiniz. Çünkü karar mekanizmasının %95'inden sorumlu olan eski beyin ile konuşmak düşünebileceğiniz en etkili iletişim yoludur.

Patrick Renvoise, beyni inceleyen cihazlar gerektirmeyen en verimli neuromarketing metodolojilerden birini oluşturmuştur. Bu sebeple onu inceleyeceğiz.

EĞİTİM NE KAZANDIRACAK?

Genel olarak Neuromarketing’in ne olduğunu ve nasıl uygulandığını öğreneceğiniz gibi, hiçbir ajans kullanmadan kendi kendinize nasıl uygulayacağınızı da göreceksiniz.  Ürün ve hizmetlerinizin, müşterilerinizin beklentilerine birebir karşılık verdiğini hissettirmeyi öğreneceksiniz. Ve bunu beynin dilini konuşarak yapacaksınız. İnsanları etkilemenin yollarını hep merak etmediniz mi?